درد عشق امیر یوسف

غوغای عشق در دفتر عشق امیر یوسف

درد عشق امیر یوسف

غوغای عشق در دفتر عشق امیر یوسف

به یاد من باش

به یاد من باش


به یاد من باش ای بهترینم....

در غم هایم ، در غصه هایم ، در شادی ها و در خنده هایم به یاد تو خواهم بود

عزیزم....
ر غروب دلتنگی ها ، در زیر باران ،
 
لحظه طلوع سحرگاه به یاد تو خواهم بود عزیزم...

در کنار دریا ، لحظه شکفتن گلها ،
 
در هر جای دنیا که باشم به یاد تو خواهم بود عزیزم....

در لحظه دیدار با بهار ، لحظه بوییدن عطر گلها ، لحظه سفر کردن به آن سوی ابرها به

یاد تو خواهم بود عزیزم....

لحظه خوشبختی ام ، لحظه تنهاییم ،  در لحظه پرواز پرستوهای عاشق به یاد تو

خواهم بود عزیزم....

تو نیز به یاد من باش ای بهترینم..... هر جا که هستی نام مرا در زیر لبانت پیش خود

زمزمه کن و یاد و خاطره مرا در قلبت نگه دار عزیزم....

در لحظه شادی هایت چشمانت را بر روی هم بگذار و

پیش خود احساس کن که من در کنار تو هستم....

در لحظه غم هایت سرت را بر روی پاهایت بگذار و احساس کن که سرت را بر روی

شانه های من گذاشته ای عزیزم.....

اگر در کنار ساحل دریا رفتی احساس کن من نیز در کنار تو هستم..

اگر زیر باران قدم زدی احساس کن دست من در دستانت هست و با هم در زیر باران

قدم میزنیم .....
اگر روزی خوشبخت شدی به یاد من نیز باش ، و بدان که تنها آرزوی
 
من خوشبختی تو بوده است نازنینم...

اگر روزی غم و غصه و تنهایی به سراغت آمد بدان که من نیز مانند تو در این سرزمین

تنهایی ها غم و غصه  دارم......

خوشبخت باش تا من نیز خوشبخت باشم ، شاد باش تا من نیز با لبخند و شادی زندگی

کنم ، امیدوار باش تا من نیز امیدوار باشم و به یاد من باش تا من نیز احساس کنم

عاشقم  و خوشبخترین مرد روی زمین می باشم....

نظرات 1 + ارسال نظر
silver چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:56 ب.ظ

سلام دوست عزیز مطالب زیبایی در وبلاگت قرار دادی خیلی استفاده کردم چون حرفی که از دل براید لاجرم بر دل نشیند موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد