درد عشق امیر یوسف

غوغای عشق در دفتر عشق امیر یوسف

درد عشق امیر یوسف

غوغای عشق در دفتر عشق امیر یوسف

به دلم افتاده بود

به دلم افتاده بود انگار جدایی
به دلم افتاده بود که بی وفایی
به دلم افتاده بود میری ز پیشم
به دلم افتاده بود آواره می شم
به دلم افتاده بود تو جنس سنگی
که می خوای با دل تنگ من بجنگی
به دلم افتاده بود تنهام میذاری
واسه تنها کردنم بهونه داری
به دلم افتاده بود میشکنم از تو
که تو زخمی رو دلم دوباره از نو
به دلم افتاده بود که نمی مونی
که یه روزی منو از خودت می رونی
به دلم هرگز نیوفتاد برمو تنهات بذارم
هر بلایی سرم اومد همه شو سرت بیارم
به دلم هرگز نیوفتاد انتقاممو بگیرم
یا بگیرم کینه از تو تا به اون روز که بمیرم
به دلم هرگز نیوفتاد قدر قلبمو بدونم
حتی فکرشم نکردم که بدون تو بمونم
فرق ما از اینجا پیداست فاصله میون دلهاست
تو دلت سرکش و مغرور , من دلم همیشه تنهاست

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 24 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:41 ب.ظ http://www.tavahom1.blogsky.com

سلام
شعر زیبایی بود...ولی می دونی گاهی عشق را جایی دیگر باید جستجو کرد...

رویا جمعه 24 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:42 ب.ظ http://ghalbesabor.persianblog.ir

شعر قشنگی بود .
امیدوارم همیشه موفق باشی

نگاه روز شنبه 25 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:24 ق.ظ http://negaherooz.blogfa.com/

سلام
من با عکس های جدیدم آپم
راستی من قدیم ندیم ها لینکت بودم .........
اگر پشیمون شدی خبر بده

وحیده یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:23 ب.ظ

همیشه یکی هست که درد دلت رو بهش بگی ولی از اون روزی بترس که همون بشه درد دلت.....

داریوش سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:55 ب.ظ http://zanbagh2700.blogfa.com

اینجا با همه تلاشی که می کنند زمین هنوز گرد نیست و هر کس که میرود دگر باز نمی گردد.

نگاه روز چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:46 ق.ظ http://negaherooz.blogfa.com/

______________%%%
_____________%%%%%
____________%%%%%%
_____________%%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%__%%
_____________%%%__%__%
_____________%%%___%__%
_____________%%%___%___%
_____________%%%___%___%
_______%%____%%%__%____%
______%__%__%%%%%%____%%
______%___%%_____%____%%
_______%____%%%%%____%%
________%___________%%
_________%_________%%
_________%%__سلام_%%
________%%_________%%%
_______%%___من اپم___%%%
______%%______زود بیا_____%%
_____%%_______منتظرم_________%%
_____%%_________________%%
_____%%%________________%%
______%%_______________%%%
_______%%%____________%%%
_________%%%%________%%%
___________%%%%%%%%%

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد