درد عشق امیر یوسف

غوغای عشق در دفتر عشق امیر یوسف

درد عشق امیر یوسف

غوغای عشق در دفتر عشق امیر یوسف

باورمرگ

بی تو این روزای روشن واس من تاریک و تاریک

وقتی بی تو تک و تنهام زندگیم معنا نداره

از همون روزی که رفتم دل به هیچکسی ندادم

فکر می کردم میرسیم یه روز تو بی کسیم به دادم

گفتن لحظه ی آخرواس من همه ساله

دیدن دو باره ی توفقط تو خوابو خیاله

لحظه های آخر توتوی قلب من می مونه

هیچکی مثل من بلد نیست قدر چشمات و بدونه

رفتی و چشمای خیسم یادگاری از تو مونده

بی وفایات هنوزم تو رو از دلم نرونده

چشم براهت تو می مونم تا که برگردی دوباره

می ترسم وقتی که نیستی دل من طاقت نیاره

گفتن لحظه ی آخرواس من همه ساله

دیدن دو باره ی توفقط تو خوابو خیاله

رفتی اما خاطراتت توی قلبه من می مونه

هیچکی مثل تو بلد نیست دلمو بسوزنه

تا وقتی که زنده هستم چشم براه تو می مونم

تو دیگه رفتی که رفتی نمیای پیشم می دونم

اما هر کجا که هستی من تو دلت نگهدار

با چشای خیس و گریون من میگم خدا نگهدار

نظرات 4 + ارسال نظر
وحیده سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:22 ب.ظ


یک لحظه طول می کشه تا از کسی خوشت بیاد

یک دقیقه طول می کشه تا یکی رو بپیچونی

یک ساعت طول می کشه تا یکی رو دوست داشته باشی

یک روز طول می کشه تا دلت برای یکی تنگ بشه

یک هفته طول می کشه تا به یکی عادت کنی

کمتر از یک ماه طول می کشه که عاشق یکی بش

اما یک عمر طول می کشه تا فراموشش کنی

و.... سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:27 ب.ظ

آنکه در تنهاترین ، تنهایی زندگی ام تنهایم گذاشت

خدایا تو در تنهاترین ، تنهایی زندگی اش تنهای تنهایش نگذار



و.... سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:27 ب.ظ

شاید آن روز که سهراب نوشت

تا شقایق هست زندگی باید کرد

خبر از دل پر درد گل یاس نداشت

باید اینجور نوشت ، هر گلی هم باشی چه شقایق ، چه پیچک ، چه یاس

زندگی اجباریست ...

شایان پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:30 ق.ظ http://avatarkorra1.iran.sc/

من عاشق این اهنگ هستم خیلی زیباست ولی شما باید این شعر را به اسم خوانندش مجید خراطها مینوشتی بازم ممنون چون واقعا زیباست عاشق وبلاگت شدم اگه خواستی به وبلاگ من بیا خودت را معرفی کن تا تبادل لینک کنیم ممنون شایان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد