درد عشق امیر یوسف

غوغای عشق در دفتر عشق امیر یوسف

درد عشق امیر یوسف

غوغای عشق در دفتر عشق امیر یوسف

خسته شدم

من دیگه خسته شدم بس که چشام بارونیه

 پس دلم تا کی فضای غصرو مهمونیه

من دیگه بسه برام تحمل این همه غم

بسه جنگ بی ثمر برای هر زیاد وکم

وقتی فایده ای نداره غصه خوردن واسه چی

واسه عشقای تو خالی ساده مردن واسه چی

نمی خوام چوب حراجی رو به قلبم بزنم

نمی خوام گناه بی عشقی بی افته گردنم

نمی خوام در به دره پیچ و خم این جاده شم

واسه آتیش همه یه هیزم آماده شم

یا یه موجود کم و خالی پرافاده شم

وایسا دنیا وایسا دنیا من می خوام پیاده شم

همه حرف خوب می زنن اما کی خوبه این وسط

بد و خوبش به شما ما که رسیدیم ته خط

قربونت برم خدا چقدر غریبی رو زمین

آره دنیا ما نخواستیم دلو با خودت نبین

 

نمی خوام در به دره پیچ و خم این جاده شم

واسه آتیش همه یه هیزم آماده شم

یا یه موجود کم و خالی پرافاده شم

وایسا دنیا وایسا دنیا من می خوام پیاده شم

اینهمه چرخیدی و چرخوندی آخرش چی شد ؟

اون بلیط شانس دایم بگو قسمت کی شد ؟

همه درویش همه عارف جای عاشق پس کجاست ؟

نظرات 4 + ارسال نظر
نازنین سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:47 ب.ظ http://nazanintanha.blogsky.com

قشنگه

رویا یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:21 ب.ظ

آپم حتما سر بزن ....
اگر تونستی هم حتما برام یه خط یادگاری بنویس
دلم میخواد از همتون یادگار داشته باشم [گل]
امیر عزیز دوست دارم که همیشه ازم به خوبی یاد کنی

حنانه پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:13 ب.ظ http://www.eshghe-bipayane-man.blogfa.com

سلام امیر جون وبلاگ خیلی قشنگ و رمانتیکی داری من هم می خوام همه مطالب قشنگتو بخونم.

یه دوست چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:57 ب.ظ

نمی خوام در به دره پیچ و خم این جاده شم
دیر شده امیر یوسف عزیز تقریبا همه در به در این جاده هستیم
تو بیشتر و ما کمتر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد