درد عشق امیر یوسف

غوغای عشق در دفتر عشق امیر یوسف

درد عشق امیر یوسف

غوغای عشق در دفتر عشق امیر یوسف

توف به روت..

بگو دنبال چی بودی اون چی بود که من نداشتم

از این عالم چی می خواستی که به زیر پات نذاشتم

تو منو بازی میدادی تو غرورمو شکستی

تو هوس بازی میدونم تو یه عاشق نمی خواستی

توف به روت به اون روی سیات ازت بدم میاد ازت بدم میاد

توف به روت به اون رنگ و ریات توف به اون همه قشنگیات

ازت بدم میاد ازت بدم میاد ازت بدم میاد ازت بدم میاد

دل به حرفای کی بستی پای عشق کی نشستی

این روزا که بی کسم من تو توو آغوش کی هستی

عشق من بتو تمومه دلم این عشقو نمی خواد

آرزوم فقط همینه خبر مرگت بیاد

توف به روت به اون روی سیات ازت بدم میاد ازت بدم میاد

توف به روت به اون رنگ و ریات توف به اون همه قشنگیات

ازت بدم میاد ازت بدم میاد ازت بدم میاد ازت بدم میاد

دلم گریه می خواد دلم گریه می خواد

چرا هرچی بلاست سر دلم میاد  

   

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی جمعه 28 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 07:47 ب.ظ http://www.30o.ir

سلام،
سال نو را به شما تبریک می گم... بلاگ خیلی، خیلی جالبی دارید.
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

[ بدون نام ] جمعه 28 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:10 ب.ظ http://www.enekaseab.blogsky.com


سلام دوست من.
چه وبلاگ قشنگی داری و قشنگتر مطالب پر احساس اونه.
من هم به روزم با آثار زیبایی از ......بهتره خودت بیای حدس بزنی.خوشحال میشم ببینمت.

iranpix شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:58 ب.ظ http://iranpix.blogfa.com

با سلام
منم آپم
حتما سر بزن
کلی عکس از جومونگ و دوستاش گذاشتم . حتما بیای و ببینی
اگر خواستی بیای ببینی
کپی هم کنی عیبی نداره!!!
با ذکر منبع
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد