درد عشق امیر یوسف

غوغای عشق در دفتر عشق امیر یوسف

درد عشق امیر یوسف

غوغای عشق در دفتر عشق امیر یوسف

تا قیامت

من میگم بهم نگاه کن 
تو میگی که جون فدا کن
من میگم چشمات قشنگه
تو میگی دنیا دو رنگه
من میگم دلم اسیره
تو میگی که خیلی دیره
من میگم چشمات و واکن
تو میگی من و رها کن
من میگم قلبم رو نشکن
تو میگی من می شکنم من ؟
من میگم دلم رو بردی
تو میگی به من سپردی ؟
من میگم دلم شکسته است
تو میگی خوب میشه خسته است
من میگم بمون همیشه
تو میگی ببین نمی شه
من میگم تنهام می ذاری
تو میگی طاقت نداری
من میگم تنهایی سخته
تو میگی این دست بخته
من میگم خدا به همرات
تو میگی چه تلخه حرفات
من میگم  که تا قیامت
برو زیبا به سلامت
من میگم خدا به همرات
تو میگی چه تلخه حرفات
من میگم که تا قیامت
برو زیبا به سلامت 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 

مجموعه اشعار مثل هیچکس

نظرات 3 + ارسال نظر
حمید شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 06:32 ب.ظ http://hamid65.blogsky.com

شعر خوب بود ولی عالی نبود
سر بزن
بای

یه دوست جمعه 2 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:50 ق.ظ

آوخ ...
و رفت...؟!
متاسفم

عارف دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:18 ب.ظ

عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییین شعرای مریممممممم
خیلی دوسش دارم
داداش دم تو هم گرم واسه این لطفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد