درد عشق امیر یوسف

غوغای عشق در دفتر عشق امیر یوسف

درد عشق امیر یوسف

غوغای عشق در دفتر عشق امیر یوسف

رویای عشق من

 دیدنت در خواب نیز برایم شیرین است

دیدنت در رویاها برایم دلنشین است

تو در رویاهای منی

تو شبها در آسمان تاریک دلم ، ماه منی

دیدنت در خواب آغاز یک روز زیباست

به عشقت میگذارنم روزها و شبها را

تا بیاید لحظه ای که شب و روز در کنارت باشم

تو خوابی و من در آغوشت باشم

تو از خواب بیدار میشوی و من نظاره گر آن روی ماهت باشم

تمام رویاها و تمام لحظه های زندگی ام پر شده از رازهای شیرین عشق تو

این راز آغازیست برای دلتنگی ات ،

آوازیست برای تو را خواندن ، پروازیست برای به سوی تو آمدن

تا بیاید لحظه ای که تو را از دور دستها ببینم و

از شوق در آغوش کشیدنت بالهایم را با عشق به پرواز درآورم

آنقدر بال بزنم تا لحظه ها را از دست ندهم

تو بر روی ابرها نشسته ای و من در لا به لای ابرها چهره درخشانت را میبینم

ابرها را کنار میزنم و به سوی تو می آیم

این لحظه چقدر زیباست!

دیدنت در خواب نیز برایم شیرین است

دیدنت در رویاها برایم دلنشین است

عشق من به تو یک عشق آتشین است

میسوزم در آتش عشقت
و خاکستر میشوم تا باور کنی چقدر دوستت دارم عزیز راه دورم....

نظرات 2 + ارسال نظر
http://free2upload.com پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:29 ب.ظ http://free2upload.com

با سلام
آیا دوست دارید تصاویر خود را، رایگان و برای همیشه آپلود نمایید؟
آیا می دانید تقریبا تمامی آپلود سنتر های دنیا، تصاویر شما را بعد از چند ماه حذف می کنند؟
سایت » Www.Free2Upload.com « با امکانات بیشتر و قوی تر دوباره راه اندازی شد!!
این بار با سرور اختصاصی و بسیار قدرتمند، همیشه آنلاین و ایمن!
برخی از قابلیت های این سایت شامل:
- آپلود رایگان و بی نهایت تصویر.
- ایجاد بی نهایت گالری.
- آپلود تصاویر بصورت خصوصی (Private) و عمومی (Public)
- نگهداری تصاویر شما برای همیشه
- قابلیت آپلود از سایر سرورها (جدید)
- پشتیبانی بسیاری از فرمت های رایج نظیر (JPEG, .JPG, .GIF, .PNG, BMP)
- پشتیبانی از تصاویر با حجم بالا.
- ساخت آدرس ها و کدهای مورد نیاز برای سایت ها و و بلاگ ها
- سرعت بسیار بالای سرور اختصاصی جدید و در دسترس بودن 99.99
- پشتیبان گیری روزانه بصورت رایگان (جدید)
و ...
منتظر حضور محترم شما هستیم
http://free2upload.com

یه دوست پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:23 ب.ظ

عزیز راه دورم
چی بگم که تکراری نباشه؟
باز هم متاسفم امیدوارم پیدایش کنی یا برگردد نمی دانم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد