درد عشق امیر یوسف

غوغای عشق در دفتر عشق امیر یوسف

درد عشق امیر یوسف

غوغای عشق در دفتر عشق امیر یوسف

هنوزم در پی اونم

هنوزم در پی اونم که می شه عاشقش باشم 

 مثل دریای من باشه منم چون قایقش باشم

هنوزم در پی اونم که عمری مرحمم باشه

شریک خنده و شادی رفیق ماتمم باشه

هنوزم در پی اونم که عشقش سادگی باشه 

نگاه های پراز مهرش پناه خستگیم باشه  

میگن جوینده یابنده است ولی پاهای من خسته است 

من حتی با همین پاها میرم تا حدی که جان است.

هنوزم در پی اونم که اشکامو روی گونم 

 با اون دستای پر مهرش کنه پاکو بگه جونم نکن گریه 

 منم اینجام بزار دستاتو تو دستام تو احساس

منو می خوای منم ای وای تورو می خوام.

خدایا عشق من پاکه درسته عشقی از خاکه  

منم اون عاشق خاکی که از عشق تو دل چاکه.

 هنوزم در پی اونم که اشکامو روی گونم  

با اون دستای پر مهرش کنه پاکو بگه جونم نکن گریه 

 منم اینجام بزار دستاتو تو دستام تو احساس

منو می خوای منم ای وای تورو می خوام.

نظرات 1 + ارسال نظر
یه دوست پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:17 ب.ظ

ولی پاهای من خسته است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد