درد عشق امیر یوسف

غوغای عشق در دفتر عشق امیر یوسف

درد عشق امیر یوسف

غوغای عشق در دفتر عشق امیر یوسف

صدای گریه

صدای گریه می آید 

صدای ناله ی دلی آشفته می آید 

صدای تپشهای یک قلب عاشق می آید 

صدای درد دل های دلی می آید که بدجور گرفتار است 

در قلبم دارم عشق تو را ، باور نمیکنم شکسته ام قلب مهربان تو را 

ببخش این قلب ساده ی مرا ، خیلی دوستت دارم 

 این را باور کن ای عشق بی همتا 

صدای گریه می آید ، یا چشمانم بهانه میگیرد ،  

یا دلم در این لحظه تو را میخواهد 

کاش اینک در کنارم بودی ، اشکهایم را میدیدی ، 

 و صدای درد دلم را میشنیدی 

که میخواهد همیشه با تو باشد ، 

 به عشق تو به خوشبختی امیدوارم باشد 

اعتراف میکنم تا به حال عشقی پاک مانند تو را ندیده ام 

من لیاقت قلب پاک و مهربان تو را ندارم ،  

تا به حال قلبم را اینگونه پشیمان ندیده ام 

پشیمانم از اینکه قلبت را شکسته ام ، 

تو نمیدانی احساساتم را جز تو به کسی ابراز نکرده ام ، 

تو نمیدانی شبی نیامده که با چشمهای خیس نخوابیده ام ، 

یا نیامده شبی که برای رسیدن به تو با خدا راز و نیاز نکرده ام 

صدای گریه می آید ، وقتی فکر میکنم به فردای بی تو بودن ،  

آرزو می کنم کاش هیچگاه در این دنیا نبودم 

وقتی فکر میکنم تو را ندارم ، میدانم باور نمیکنی ، 

اما حس میکنم قلبی در سینه ندارم.  

صدای ناله می آید ، صدای ناله ی یک دل عاشق می آید 

کسی که باور نمیکند عشق مرا ، تو باور کن این دل عاشق مرا 

باور کن که بی تو ، با تابوت میبرند قلب مرا... 

نظرات 3 + ارسال نظر
hossein یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:32 ب.ظ http://www.akslar.com

سلام . مطالب وبلاگتون بسیار جالب بود . خوشحال میشم از سایت من هم دیدن کنین . در ضمن اگه براتون مشکلی نیست خیلی خوشحال میشم من رو با نام "عکس" لینک کنین

تنها دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:54 ب.ظ

واقعاً عالی بود .امیدوارم که یه روزی همه آدما معنی عشقو بفهمن

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:54 ب.ظ

چرا این قدر تلخ؟
چرا پشیمانی؟
نمی دانم.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد