درد عشق امیر یوسف

غوغای عشق در دفتر عشق امیر یوسف

درد عشق امیر یوسف

غوغای عشق در دفتر عشق امیر یوسف

حرف دل

تو هستی ، تو در قلب منی 

و همچنان قلبم می تپد 

تو مال منی ، همه ی هستی منی 

و همچنان بودنت به من امید میدهد 

روزهای پر از دلواپسی 

چرا نمیگذرد این لحظه های دلتنگی 

تو هستی ، تو مال منی 

و همچنان لحظه ها که میگذرد بیشتر به تو دل میبندم 

میترسم !  

کاری کن که آرام بگیرم ، محبتی کن تا از درد عشق نمیرم 

لحظه های عاشقی 

نه انگار نمیخواهد بگذرد روزهای انتظار 

باید همیشه همین باشم ، یک عاشق بی قرار 

انتظار و بی قراری نیز با تو شیرین است 

کار هر روز و هر شب من همین است 

باور کن ،عشق من ، عاشقانه ترین عشق روی زمین است 

فردای من با تو طلوع یک روز دلنشین است 

طلوع قلب بی غروب من، با تو 

این برایم رویا شده که روزی ببینم خودم را در آغوش تو 

نه انگار نمیخواهد بگذرد لحظه های دلتنگی 

آرام کن دلم را ، ای تو که در دلم نشستی 

تو که میدانی تمام وجودم هستی 

این شعر را برای تو نوشتم تا بخوانی و بدانی همه ی زندگی ام هستی 

نه قافیه دارد ، نه ردیف ، نه آهنگ دارد نه طنین 

اینها همه حرف دلم بود ، همین!

نظرات 2 + ارسال نظر
یه دوست پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:37 ب.ظ

نه انگار نمیخواهد بگذرد لحظه های دلتنگی
دوستش دارم زیباست

باران دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:56 ق.ظ

از اول تا آخرش هیچ آهنگی نداره همونطوری که نوشتی
ولی آخرش قشنگترین آهنگ رو گرفته
خیلی قشنگ بود
واقعا از دل بر آمده بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد