درد عشق امیر یوسف

غوغای عشق در دفتر عشق امیر یوسف

درد عشق امیر یوسف

غوغای عشق در دفتر عشق امیر یوسف

به خاطر تو بود

به خاطر تو بود ترک آن اتاق سوت و کور 

به خاطر تو بود که رفتند غم و غصه هایی که در دلم بود 

زندگی من ، سرد و بی روح بود ، دستانم مثل یخ ،مثل یخ بود 

به خاطر تو بود که شب نشین شدم 

هر شب خیره به آسمان پر ستاره شدم 

عادت کرده ام به شنیدن صدایت 

خاطره ی روز اول دیدار هنوز نرفته از یادم  

با یاد تو ، با لحظه ای اندیشیدن به چشمان ناز تو 

حال من در هوای آمدنت درگیر شد 

به خاطر تو بود از یاد بردن آن گذشته های دلگیر 

به خاطر تو قدم گذاشتم در یک راه نفسگیر 

دل به دریا زدم و بی خیال زندگی ، آمدم و رسیدم به تو 

با تو یکی شدم ، با تو ،با این دنیای عاشقی همنشین شدم 

همنشینی با تو آرزوهای مرا رویایی کرد 

شبهای مرا مهتابی کرد 

به خاطر تو بود که شبهایم نیز با خورشید آشتی کرد... 

به یاد تو ، همیشه و همه جا 

هنوز جز تو چیزی را نخواسته ام از خدا 

به خاطر تو بود که بی خبر شدم از دنیا 

چون تو دنیای من شدی ، از لحظه ای که آمدی تو فکر و ذکر من شدی 

من که جز تو به هیچ چیز فکر نمیکنم 

به خاطر تو بود که با مجنونی مثل من روبرو شدی 

به خاطر تو بود که خاطر تو را در قلبم حک کردم 

وقتی که آمدی همه کس را به خاطر تو ترک کردم!

نظرات 4 + ارسال نظر
MyTheme سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:37 ب.ظ http://www.mytheme.ir

سلام دوست عزیز
وب سایت MyTheme.ir (قالب من) گرافیک منحصر بفرد و بسیار جذابی برای قالب های رایگان وبلاگ در همه موضوعات و زمینه ها ارائه داده. اگه می خوای وبلاگت جذابیت زیادی واسه بازدید کنندگان داشته باشه پیشنهاد می کنم حتما یه سر بزن قالب ها رو ببین و انتخاب کن. موفق باشی

alireza سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:44 ب.ظ http://negaresh88.blogfa.com

Salam Khoshhalam Khahin Kard Nazaretono Dar Morede Poste Avval Yani " Javanan Be Khatere Khodeshan Be Estadiyom Ha Miravand!"Ra Bedonam.Moafagiyat va Sarbolandiye Shoma 2Ste Aziz Ro Az Khodaye Khobam Khahanam.

mahmood سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:14 ب.ظ http://www.eiml.blogfa.com

salam
be soorate etfaghi va az google varede weblaget shodam
az inke dasti dar neveshtan dari kheyli khoshhalam
mikhastam ye lotfi bokoni va to weblage man ye nazar bezari
nazare shoma baram moheme
ehsas mikonam dar khosoose gahziyeye aghaye seda ebi va googoosh va in poste janjalie man harf haye ziadi dashte bashi
lotf kon nazareto be man elam kon
kheyli mamnoon az tavajohet

باران دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:52 ق.ظ

هر چند تکراریه و شاید دیگه حالت از خوندنش بد بشه
ولی خیلی زیبا و پر احساس بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد