درد عشق امیر یوسف

غوغای عشق در دفتر عشق امیر یوسف

درد عشق امیر یوسف

غوغای عشق در دفتر عشق امیر یوسف

قلب عاشقم فدای تو

مال منی، نفسهای منی، عشق منی تو
زندگی با تو آرام آرام است، آرامش لحظه های منی تو
چقدر این دنیا زیباست ، زیبایی دنیای منی تو
میدرخشد خورشید در قلب آسمان آبی ، نورانی ترین صحنه ی زندگی منی تو
عشق کلامیست جاودانه ، معنای واقعی عشقی تو
این راه بی پایان است ، اول راه من و توییم و آخر راه از عشق هم مردن
میشنوم صدای عشق را از لا به لای نوازش های پر مهر تو
میشنوی صدای محبتم را از سوی بوسه های پر از عشق من
چشمهایم اسیر شده به چشمهایت
قلبم گرفتار شده در گرمای آغوش مهربانت
دلبستن من یک سو، دوست داشتن تو سویی دیگر
عاشق شدنت یک سو ، مجنون شدنم سویی دیگر
من و تو با هم ، دنیایی دیگر ، رویاهای ما
عاشقانه ترین رویاییست در دنیای ما که هیچگاه نمیمیرد
به حال و هوای تو آمدم در دنیای عاشقی، در همان هوا
حس کردم در حال خودم نیستم ، در برابر تو مات و مبهوت ایستاده ام
انگار مست مست بودم ، مست شراب چشمهای تو
این آخرین لحظه ای نبود که از حال رفتم در حال و هوای دیدن چهره ی ماه تو
باز هم از حال رفتم ، من که اسیر تو بوده ام از آغاز
باز هم در همان گرفتاری و اسارت ، اسیرت شدم
دیوانه تر از آن مجنون قصه ها شدم
مال منی ، نفسهای منی ، زندگی منی تو
قلب بی ارزشم را با احترام فدا میکنم در راه عشق تو

(باز هم جا داره از مهدی  لقمانی دوست عزیزم تشکر کنم )

نظرات 7 + ارسال نظر
maryam شنبه 17 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:30 ب.ظ

قدمهایم بر تن پاییزیه پیاده رو مانده اند و حوصله ی رفتن ندارند................

ಌ...نادیا... ಌ یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:37 ق.ظ http://www.shiiyar.blogfa.com

[قلب][بوسه][قلب]ღ..*..*.. عشق جنجالی ..*..*.. ღ[قلب][بوسه][قلب]
[قلب][بوسه][قلب] :........ BoOoOoOoOoss .........: [قلب][بوسه][قلب]
[قلب][بوسه][قلب]ღ..*..*.. عشق جنجالی ..*..*.. ღ[قلب][بوسه][قلب]
[قلب][بوسه][قلب] :........ BoOoOoOoOoss .........: [قلب][بوسه][قلب]
[قلب][بوسه][قلب]ღ..*..*.. عشق جنجالی ..*..*.. ღ[قلب][بوسه][قلب]
[قلب][بوسه][قلب] :........ BoOoOoOoOoss .........: [قلب][بوسه][قلب]
[قلب][بوسه][قلب]ღ..*..*.. عشق جنجالی ..*..*.. ღ[قلب][بوسه][قلب]
[قلب][بوسه][قلب] :........ BoOoOoOoOoss .........: [قلب][بوسه][قلب]
[قلب][بوسه][قلب]ღ..*..*.. عشق جنجالی ..*..*.. ღ[قلب][بوسه][قلب]

ಌ...نادیا... ಌ یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:38 ق.ظ http://www.shiiyar.blogfa.com

[قلب][بوسه][قلب]ღ..*..*.. عشق جنجالی ..*..*.. ღ[قلب][بوسه][قلب]
[قلب][بوسه][قلب] :........ BoOoOoOoOoss .........: [قلب][بوسه][قلب]
[قلب][بوسه][قلب]ღ..*..*.. عشق جنجالی ..*..*.. ღ[قلب][بوسه][قلب]
[قلب][بوسه][قلب] :........ BoOoOoOoOoss .........: [قلب][بوسه][قلب]
[قلب][بوسه][قلب]ღ..*..*.. عشق جنجالی ..*..*.. ღ[قلب][بوسه][قلب]
[قلب][بوسه][قلب] :........ BoOoOoOoOoss .........: [قلب][بوسه][قلب]
[قلب][بوسه][قلب]ღ..*..*.. عشق جنجالی ..*..*.. ღ[قلب][بوسه][قلب]
[قلب][بوسه][قلب] :........ BoOoOoOoOoss .........: [قلب][بوسه][قلب]
[قلب][بوسه][قلب]ღ..*..*.. عشق جنجالی ..*..*.. ღ[قلب][بوسه][قلب]

محمد سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:13 ق.ظ http://www.love-hurts-s.blogfa.com

سلام دوست خوبم وبلاگ خوبی داری یه سر به من هم بزن اگه هم خواستی تبادل کنیم اگه هم منو لینک کردی به عشق شکسته بلینک تو هم بگو من تو رو به چه اسمی بلینکم

حجت چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:50 ق.ظ http://dardeeshgh.blogsky.com

سلام. وبلاگ خوبیداری. یه سر هم به من بزن

تنها یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:25 ب.ظ

سوختم باران بزن شاید تو خاموشم کنی

شاید امشب سوزش این زخم ها را کم کنی

آه باران من سراپای وجودم آتش است

پس بزن باران بزن شاید تو خاموشم کنی

باران دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:38 ق.ظ

خیلی قشنگ بود
خوش به حال اونایی که محبت میکنن و محبت میبینن
خوش به حال اونایی که عشقشون یه طرفه نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد