درد عشق امیر یوسف

غوغای عشق در دفتر عشق امیر یوسف

درد عشق امیر یوسف

غوغای عشق در دفتر عشق امیر یوسف

تنها تویی در آسمان قلبم

تنها تویی در آسمان قلبم
که مثل ستاره میدرخشی در شبهای تیره و تارم
که هر سحرگاه مثل خورشید طلوع میکنی در دل قلب عاشقم
با طلوع تو ای خورشید من ، غمی دیگر در دلم نیست
احساس آرامش میکنم وقتی که تو نورانی کرده ای سرزمین قلبم را
تنها تویی در آسمان قلبم
که مثل پرنده ای پرواز میکنی در قلبم
اوج میگیری در آسمان آبی احساسم ومرا به بالاترین نقطه ی عشق میرسانی
تنها تویی در آسمان قلبم
تویی که مثل باران میباری بر کویر تشنه ی قلب عاشقم و
عاشقتر میکنی مرا با طراوت قطره های مهربانت
تنها تویی در سرزمین احساسم
تویی که هر لحظه قدم برمیداری بر خاک دلم
از جنس عشق میشود خاک این سرزمینیکه روزگاری بود هیچ رهگذری از آن عبور نمیکرد
آری روزگاری بود که هیچ ستاره ای در آسمان قلبم نمیدرخشید
هیچ خورشیدی طلوع نمیکرد
تنهایی بود و تنهایی ، آمدی و گفتی که از جنس مایی
عشق را میشناسی ، همیشه با ما می مانی
من و قلبم نیز تو را باور کردیم
در آسمان آبی احساس جشن عشق را برپا کردیم...
تنها تویی در قلب پر از احساسم
تنها تو خواهی ماند در آسمان قلبم
نظرات 3 + ارسال نظر
ارکیده جمعه 7 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:22 ب.ظ http://orkide.blogfa.com

سلام قشنگ مینویسید از وبتون خیلی خوشم اومد
به وب منم سر بزنید و اگه اجازه میدید لینک شیم
منتظر میمونم

رومنا سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:04 ب.ظ http://black-love.blogsky.com/

تنها تو خواهی ماند در آسمان قلبم

کاش همین طوری بود
کاش کسی رو انتخاب کنیم که موندنش ثابت باشه
هیچ وقت نره
یا اگرم میره خودش نره
ما بندازیمش بیرون
ولی باز دوباره بگرده

یعنی میشه ؟؟؟
فکر نکنم
قلب من یکی که اینقدر یا سیاهی پر شده که برای هیچ کس جایی نداره
حوصله ی خونه تکونی هم ندارم

جالب بود ممنونم

باران دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:28 ق.ظ

گاهی اوقات وقتی نوشته هات رو میخونم گریه ام میگیره
مثل امروز!
چون یه جورایی باز دلم میشکنه وقتی میخونمشون یاد خودم می افتم و یادم میاد که حسم چقدر بی ارزشه!
خیلی زیبا بود خیلی زیاد
ممنونم بابت این نوشته های دلپذیر که باعث آروم شدنم میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد