درد عشق امیر یوسف

غوغای عشق در دفتر عشق امیر یوسف

درد عشق امیر یوسف

غوغای عشق در دفتر عشق امیر یوسف

خدای مهربون من

با تمام وجود گناه کردم و در تکرار آن اصرار!
اما نه نعمتش را از من گرفت
نه گناهانم را فاش کرد!
اگر اطاعتش را کنم چه میکند....!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
pouriya شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:09 ب.ظ http://darde eshgh

aliyeeeeee

to face book pakhshesh mikonam

yeketabe sher benevis khodam ba kharje khodam vasat gostaresho chap mikonam
khabar bedeee

امیر محمد پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:52 ب.ظ

من همیشه میگم اگر من خدا بودم و یک بنده ای مثل خودم داشتم با او چکار میکردم

باران اهورایی سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:27 ب.ظ

این نوشته تون برای من به صورت اس ام اس اومده بود خیلی وقت پیش
و من از خوندنش چقدر لذت بردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد