درد عشق امیر یوسف

غوغای عشق در دفتر عشق امیر یوسف

درد عشق امیر یوسف

غوغای عشق در دفتر عشق امیر یوسف

داداشم

http://s1.picofile.com/file/6448098588/IMG_1321.jpg

داداشم غصه نخور عمر جدایی سر میاد
آسمون آبی میشه شب میره و سحر میاد
شب میره و سحر میاد
داداشم چقدر دلم تنگه برات
قلب من با لاله همرنگه برات
هدیه ناقابل برادرت
خوندن این شعر و آهنگ برات
داداشم جون منی آخه هم خون منی
توی باغچه دلم گل گلدون منی
یادگار پدرم نور چشم مادرم
حق نگهدارت باشه عزیزم برادرم
مهربونیات هنوز یادم نرفته
اینو تو نامه میگم هفته به هفته
من و تو دو همصدا دو مهربونیم
نیاد اون روزی که ما بی هم بمونیم
پدر و مادرمون اون دو تاج سرمون
دلشون می خواست که ما از همدیگه جدا نشیم
یه روز آفتاب در میاد شب میره سحر میاد
داداشم غصه نخور عمر جدایی سر میاد
عمر جدایی سر میاد
داداشم جون منی آخه هم خون منی
توی باغچه دلم گل گلدون منی
یادگار پدرم نور چشم مادرم
حق نگهدارت باشه عزیزم برادرم
داداشم چقدر دلم تنگه برات
قلب من با لاله همرنگه برات
هدیه ناقابل برادرت
خوندن این شعر و آهنگ برات
داداشم جون منی آخه هم خون منی
توی باغچه دلم گل گلدون منی
یادگار پدرم نور چشم مادرم
حق نگهدارت باشه عزیزم برادرم

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:11 ق.ظ http://www.gharian.ir

سلام آقا میشه آهنگ همین موضوع رو که شاهرخ سالار میخونه برام ایمیل کنید ممنون میشم

محمد شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:18 ب.ظ

سلام عزیزم وبلاگ عالی هست لطف میکنی این شعر داداشم جون منی که شاهرخ سالاری خونده رو واسم ایمیل کنی ممنون میشم مرسی

sally شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:37 ب.ظ

سلام..منم مثل اون دو نظره دیگه ؛این اهنگو میخوام...لطفا

محمد نودهی چهارشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 06:39 ب.ظ

خیلی عالی بود ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد