درد عشق امیر یوسف

غوغای عشق در دفتر عشق امیر یوسف

درد عشق امیر یوسف

غوغای عشق در دفتر عشق امیر یوسف

دو قدم تا عشق

دوقدم مونده تا خلق معجزه
اتفاقی که خودش مجوزه
واسه تایید وجود حسی که
دنیا از درک من و تو عاجزه
دوقدم مونده تا فصل موندگار
تا تولد شکوه روزگار
خط خطی کنیم زمستونامونو
دو قدم فاصله مونده تا بهار
دوقدم مونده تا فتح آرزو
تو هم این جمله رو با دلم بگو
تو دلیل و منطق جوابمی
توی هر سوالی و هر پرس و جو
دوقدم مونده تا ختم انتظار
بعد از این فاصله های بیشمار
واسه نزدیکی رویت بهشت
دست تو دست من بیا قدم بذار
دوقدم مونده تا مرگ بی کسی
کافیه به این حقیقت برسی
که حیات نبض ما معتبره
به همین عاشقی و هم نفسی
دو قدم مونده که عشق طلوع کنه
ما رو با معجزه روبرو کنه
بشنوه حرف دل من و تو رو
با زبون ساده گفتگو کنه
دو قدم مونده تا جمع تو و من
دو قدم مونده واسه یکی شدن
اگه هم مسیر با حس منی
مثل من باشو بیا قدم بزن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد