درد عشق امیر یوسف

غوغای عشق در دفتر عشق امیر یوسف

درد عشق امیر یوسف

غوغای عشق در دفتر عشق امیر یوسف

فقط با تو

فقط با تو

زیباست این زندگی با تو ، فقط با تو !
 
زیباست لحظه های عاشقی ، با تو ، تنها در کنار تو!
 
زیباست لحظه غروب ، با تو ، فقط به یاد تو!
 
آن لحظه که با تو هستم ، بهترین لحظه زندگی ام است که دلم نمیخواهد آن لحظه بگذرد!
 
دلم میخواهد آن لحظه که در کنار تو هستم هیچگاه به پایان نرسد!
 
زیباست این زندگی در کنار تو ، فقط با عشق تو!
 
زیباست لحظه ای که در زیر باران قدم میزنم ، یا با تو و یا به یاد تو!
 
این زندگی زیباتر از گذشته میگذرد چون با تو و عاشق تو هستم!
 
این لحظه ها عاشقانه تر از همیشه میگذرد ، چون با تو و به یاد تو هستم!
 
خوشبخت است این قلب عاشق من ، چون تنها تو را دوست دارد!
 
تنها تو را ، فقط تو را ، با تو می ماند ، عاشقانه می ماند و هیچگاه تو را تنها نمیگذارد!
 
میگویم دوستت دارم چون لایق این دوست داشتنی ، فقط تو لایق این عشق بی پایان منی!
 
می گویم با تو می مانم ، عاشقتر از همیشه ،

فقط با تو ، چون تنها تو سرپناه این قلب عاشق منی !
 
عشق من و تو ماندگار است ، تا ابد ، برای همیشه ، فقط با هم ، تنها در کنار هم!
 
زیباست کلام عشق ، شیرین است لحظه های با تو بودن ، فقط با تو ، و آن قلب مهربان تو!
 
عشق من و تو برای همیشه در خاطره ها و یادها می ماند ، یک عشق ابدی و بی پایان!
 
لبخند عشق همیشه بر لبان من جاریست ، فقط با تو ، و به عشق تو!

با شریعتی ....

 زندگی  خوردن  و  خوابیدن  نیست  . 
انتظار  و  هوس  و  دیدن  و  نادیدن  نیست  .
 زندگی  چون  گل  سرخی  است
 پر از  خار  و  پر  از  برگ  و  پر  از  عطر  لطیف .
 یادمان  باشد  اگر  گل  چیدیم
 عطر  و  برگ  و  گل  و  خار
 همه  همسایه  دیوا ر به  دیوار  همند

 ( دکتر  علی  شریعتی )