درد عشق امیر یوسف

غوغای عشق در دفتر عشق امیر یوسف

درد عشق امیر یوسف

غوغای عشق در دفتر عشق امیر یوسف

...

گاه چشمانت را برای کسی که معنی نگاهت را نمی فهمد ،گریان مکن قلبت را خالی نگه دار اگر هم یه روزی خواستی کسی را در قلبت جای دهی سعی کن که فقط یک نفرباشد به او بگو که تو را بیش تر از خودم وکمتر ازخدا دوست دارم زیرا که به خدا اعتقاد دارم وبه تو نیاز دارم

ای قلم بنویس

ای قلم بنویس حرفهای وجودی مرا که با نسیم عطر دل انگیز یار باریدن می گیرد..تو هیچ میدانی سر درون را؟..تو هیچ میدانی راز نماز عاشقان را؟..آنگاه که به قبله می ایستند و سر به سجده گاه معبود می نهند..آنگاه که غرق مناجات عاشقانه می شوند...و با رب خود سر درون می گشایند...هیچ از عشق بازی یاران دلخسته میدانی؟..عشقی که با تمام وجود معنی کردند و خالصانه به آن اقتدا نمودند..
چه زیباست لغزیدن اشک بر صورت شب پروازان و چه زیباست صدای شکسته شدن دلهای عاشقان.. بیاد عزیز سفر کرده

...

بهم گفت :چرا اینقدر ساکتی - یه چیزی بگو
گفتم : چی بگم
گفت :هر چی که دوست داری
گفتم: من تو رو دوست دارم
گفت : از همون بگو
خواستم بهش بگم  : با تو اسون میشه از دست تنهایی فرار کرد...
و باز سکوت حرفم رو دزدید ...

اینگونه نباش

آنگاه که غرور کسی را له می کنی، آنگاه که کاخ آرزوهای کسی را ویران می کنی، آنگاه که شمع امید کسی را خاموش می کنی، آنگاه که بنده ای را نادیده می انگاری ، آنگاه که حتی گوشت را می بندی تا صدای خرد شدن غرورش را نشنوی، آنگاه که خدا را می بینی و بنده خدا را نادیده می گیری ، می خواهم بدانم، دستانت را به سوی کدام آسمان دراز می کنی تا برای خوشبختی خودت دعا کنی؟