درد عشق امیر یوسف

غوغای عشق در دفتر عشق امیر یوسف

درد عشق امیر یوسف

غوغای عشق در دفتر عشق امیر یوسف

بودنم بسته به بودنت

اینکه در قلبمی ، باور کرده ام که تا ابد مال منی ، حتی اگر نباشی
حتی اگر مرا نخواهی
تو نمیدانی وسعت عشقم را ، چگونه آهسته بگویم وقتی نمیشنوی
صدای فریادم را...
لحظه های نبودنت تصویریست از یک شب بی ستاره
از آن شبهایی که بی قرارتر از دلم دلی بی تاب نیست
بدان قدر دلی را که مثل آن در پی عشقش نیست!
تو نمیدانی به خاطرت با گذر زمان از همه دنیا میگذرم
تا برسد به لحظه ای که دیگر هیچ فرصتی برای در کنار تو بودن نمانده باشد
آنگاه عشقت را با خودم به آن دنیا خواهم برد
تا به ساکنان آن دنیا نیز ثابت کنم که بدجور عاشقت هستم...
تمام وجودم به تو وابسته است ، بودنم به بودنت بسته است
نشکن دلم را که این دل خسته است!
منی که اینجا زانو به بغل گرفته ام ،آرزوی در آغوش کشیدن تو را دارم
منی که تنها تو را دارم...
چشمانم را میبندم و تو را در کنارم تصور میکنم ، ای کاش رویا نبود
ای کاش دلم اینک در این لحظه ی پر از دلتنگی تنها نبود...
انگار از همان آغاز ،آغاز من بوده ای ، نفسهای عشق را به من داده ای
تا از تو به عشق برسم، تا از عشق دوباره به تو برسم...
اینکه تو را در قلبم احساس میکنم ، اینکه عشقم هستی به داشتنت افتخار میکنم
همین برایم زیباست ، دنیا را بی خیال ، تمام زیبایی ها در وجود تو پیداست!
نگیر از قلبم بودنت را که قلبم از تپش می افتد
نگیر از من گرمی دستانت را که وجودم یخ میزند
اینکه در قلبمی ، باور کرده ام که تو جزئی از وجودمی
تو نیز باور کن این عشق جاودانه را...

نظرات 3 + ارسال نظر
مهـــــــدیه جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:31 ق.ظ http://just-mohamadreza.blogfa.com

سلام امیر یوسف ... امیدوارم حالت خوب باشه ...
مبخوام بگم من وبلاگ شمارو خیلی وقته که میخونم
راستش وبلاگ تو باعث شد تا من 3 ساله پیش یه وبلاگی بنویسم و ادامه دادم تا اینکه این وبلاگ سومین
وبلاگمه ... دوست دارم دعوتت کنم تا از مطالب وبلاگ من هم دیدن کنی ... البته میدونم چندان جالب نیست
ولی به نظراتت نیاز دارم ... خواهش میکنم دعوتمو رد
نکن ... مرسی !

عبدالله توفان دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:45 ب.ظ http://http://d.2fan.loxblog.com

غذای مجردی چیست؟

جواب همه شما  قوطی ماهی ویا انواع کنسرو جات واما  مجرد، یعنی تنها بودن

 وتنها بودن یعنی گوشه ایی تنها نشستن وگوشه ایی تنها نشستن

به فکر فرو رفتن یعنی ناخن  خوردن پس نتیجه میگریم غذایی مجرد ی  و یا  آدم تنها ناخن خوردن است.

ادامه دارد...دروبلاگ دلا توفان ممنون میشم سربزنى

ستاره چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:08 ب.ظ http://star-tanha.blogfa.com

کاش می دانستی و می فهمیدی که برای داشتنت....... دلی را به دریا زدم که از آب واهــــــــمه داشت‎

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد