درد عشق امیر یوسف

غوغای عشق در دفتر عشق امیر یوسف

درد عشق امیر یوسف

غوغای عشق در دفتر عشق امیر یوسف

زیر خاکستر عشق


شاید امشب آن شب پرستاره نیست

در پشت پرده سیاه شب خورشیدی نیست

چرا بنشینم به انتظار فردای روشن

وقتی نیستی چرا بی قرار بمانم چرا امشب را به شوق دیدنت بیدار بمانم

یاد آن لحظه ها حسرت آن روزها

نگاه به خاکستر شدن خاطره ها ، چه کنم در دل یاد تو را

با اینکه رفته ای ، اما تا ابد با منی

نه آنگونه که در کنارم باشی و مرا شاد کنی

اینگونه که با یادت قلبم را میسوزانی

شاید امروز آن روز عاشقانه نیست

از نگاه این آسمان ابری پیداست که امشب هم ستاره ای در آسمان نیست

دلتنگی ها و آن چشم انتظاری ها

 دوستت دارم ها و آن درد دلها

 آن شور و شوق عشق چه معنایی داشت برای منی که اینک عشق را نمیبینم

این سرگذشت من است و سرنوشت این قلب

 قلبی که آنقدر برای تو میتپید که هوای زندگی ام را زیر و رو میکرد

و اینجا که نشسته ام ، هوای دلم آنقدر گرفته که شاید قلبم از تپش بیفتد

نه این را تکرار میکنم که بی وفایی ، نه همه جا فریاد میزنم که تو پر از گناهی

تو باعث آمدن غمهایی ، تو رفتی و من مانده ام و تنهایی

خواستم با تو پرواز کنم ، نه اینکه با بالی شکسته پرواز تو را تماشا کنم

خواستم با تو عاشقانه زندگی کنم

نه اینکه با تنهایی این روزهای سرد را لحظه شماری کنم

خواستم عشقم را به تو ثابت کنم

نه اینکه اینجا بخواهم همه چیز را فراموش کنم

و امشب و دیروزی که گذشت یکی از آن لحظه هایی بوده که بی تو گذشت

گرچه میگذرد این لحظه ها

چه سخت تحمل میکند دلم نبودت را

چشم انتظار همنفسم

دوستت دارم ای عاشقانه ترین لحظه ی زندگی ام ،   

تو را میخواهم  ای تو که آنقدر دور شده ای

از من که دیگر نمیبینمت ، و این قلب من است که شاید حسرت داشتن  

تو را برای همیشه داشته باشد

دوستت دارم ای تو که هر چه فکرش را میکنم برای من برای قلبم و احساسم  

مثل و مانندی نداری

و می آیم به سویت ، دنبال میکنم عطر و بویت ، پا میگذارم جای قدمهایت

 تا شاید در این راه دوباره همسفرم شوی ، دوباره نفس بدهی  

به تنی که آنقدر رفته که بی نفس است

نمیخواستم هرگز در راه عشق تو بسوزم ، دلم میخواست با تو بمیرم ،  

با تو بروم به سوی روشنی ها

دوستت دارم ای پاکترین لحظه ی زندگی ام ، دور از تاریکی ها

فرار از هوس ها ، لذت تو را داشتن و لذت آنچه در این دنیا هیچ چیز بالاتر از آن نیست

با ارزش تر از تو نیست در این دنیا ، بعد از تو هیچکس نیست جز خدا

تو که رفتی ،من احساس تنهایی نمیکنم ، تو در قلبمی من این جرم شکستنت را شکایت نمیکنم

ای تو که در قلبمی ،میدانستم که اگر قلبم را بشکنی

 خودت خواهی شکست ، قلبم را جدا از خودم دانستم، شیشه ی وجودم شکست

غمها را خودم کشیدم و همه چیز به خیر گذشت

 دوستت دارم ای عاشقانه ترین شعر زندگی ام

و مینویسم برای تویی که حتی اگر خاطره شوی همیشه جایت در قلبم میماند

 اگر برای همیشه رفتنی شوی ، همیشه برایت میمانم

میمانم تا فکر نکنم نیستی ، به خیال اینکه شاید بیایی

به خیال اینکه شاید سری به قلبم بزنی و حالی از دلتنگی هایم بپرسی

حال و روز مرا نمیبینی ، این لحظه شماری ها را نمیبینی

من هنوز دنبال توام ، هنوز هم در پیچ و خم جاده زندگی چشم انتظار آمدن توام

دوستت دارم ای تو که نمیدانم کجایی ،  

یادی از من میکنی یا در حال فراموش کردن مایی

نمیدانم ،میدانی که دوستت دارم ، یا شاید این حس را تنها من به تو دارم....