درد عشق امیر یوسف

غوغای عشق در دفتر عشق امیر یوسف

درد عشق امیر یوسف

غوغای عشق در دفتر عشق امیر یوسف

در باره من

تا کی ز درد عشق سخن گویی/گر بوسه خواهی از لب من...بستان
 چه بگویم از شهر غربت .منه تنها در این وادی پر گناه .در اندیشه دیدن یاران همی غصه بر دلم بنشسته .بکدامین سو بکدامین راه باید سفر کرد در کدامین واژه یار را باید دید و قطره اشک را باید بر کدامین صحفه ترسیم کرد تو بگو .تنها تو بگو...پسری هستم عاشق.....پایدار به عشقم.....مطالب وبلاگم حرفهای دلم.....برای عشقم و شما عزیزان مینویسم.....من امیر 19 ساله از تهران هستم.....تخصصم طراحی وب سایت.....وب سایت های زیادی دارم ولی عشقم این وبلاگ چون خاطرات شیرینی ازش دارم.....دوست دارم شما هم منو یاری کنید و دردعشقمونو با هم بگیم و همیشه عاشق بمانیم...یا حق
نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1383 ساعت 10:59 ب.ظ

برو بابا جوجه

عسل شب بارانی دوشنبه 14 دی‌ماه سال 1383 ساعت 12:50 ب.ظ http://rainynight.blogsky.com

سلام
خیلی خوبه که تو این دنیا یکی مثل تو اینجوری عاشق باشه .
اخه می دونی خیلی کم از این اتفاق ها می افته . در هر صورت همیشه عاشق باش .موفق باشی .
خوشحال می شیم به ما هم سری بزنی.

حمیدعاشق تنها سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 08:41 ب.ظ

امیر جون وجه تشابه من و تو خیلی بهم نزدیکه. منم ۱۹ سالم هستش. مثل تو سینه سوختم. دوستت دارم . امیدوارم هر جا باشی سربلند باشی. بهترین چیزها رو برات ارزو میکنم. منم دعا کن .نمیدونم چطوری با این تنهایی کنار بیام.خدانگهدار.

مرتضی سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 10:44 ب.ظ http://pionz.parsiblog.com

سلام امیر جان - نمیدونی چقدر حال کردم وقتی امشب وب لاگ قشنگت رو برای اولین بار دیدم - ممنون که به وبلاگ تنهاو خلوت من سر زدی - میدونی تا کسی عاشق نشده باشه نمیفهمه تو چی میگی - بد دردیه عاشق باشی و چشم به راه -ای خدااا - بگذریم - دوباره بهت سر میزنم وخوشحال میشم با اطلاعاتت کمی کمکم کنی دوست من - در پناه حق - بای

حمید امجی سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 09:04 ب.ظ http://www.eMJey.com

دنیای عاشقا دنیای عجیبیه

کتکله چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 12:52 ب.ظ http://katakalle.com

سلام من یه وبلاگ طنز می نویسم ! بهم یه سر بزنین

مینا شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 10:58 ق.ظ

ای - نگو عشق که هرچه می کشم از عشقه بیچاره شدم تو بگو من چیکار کنم .امیر جان پسرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد