درد عشق امیر یوسف

غوغای عشق در دفتر عشق امیر یوسف

درد عشق امیر یوسف

غوغای عشق در دفتر عشق امیر یوسف

دیدار چند روز دیگر....!!!

سلام به تمام شما عزیزان...شاید چند روزی نتونم وبلاگ رو به روز کنم...اخه هم مسافرم امده...هم از طرفی پدرم به خاطر نارا حتی قلبی که از قبل داشت به بیمارستان رفته...منم باید همش پیشش برم...دعا کنید حال پدرم خوب بشه...ایشالا بعد از خوب شدن پدرم بازم براتون می نویسم...یا حق
نظرات 10 + ارسال نظر
غریبه آشنا یکشنبه 6 دی‌ماه سال 1383 ساعت 11:06 ب.ظ

motmaen bash avalin kasy ke baray pedaret va to doa mikone.... toe

سوگند دوشنبه 7 دی‌ماه سال 1383 ساعت 01:34 ق.ظ http://myweb.mihanblog.com

سلام امیر خان
با اینکه از دستت ناراحتم ولی خیلی متاسف شدم ایشالله حال بابا خیلی زود خوب میشه

»ه دوشنبه 7 دی‌ماه سال 1383 ساعت 02:16 ق.ظ

پردیس دوشنبه 7 دی‌ماه سال 1383 ساعت 10:18 ق.ظ http://version.blogsky.com

سلام امیر جان...
ایشالله حال پدرت هرچه زودتر خوب بشه و توام هرچه زودتر برگردی .....رسیدن مسافرتم به خوبی و خوشی باشه ایشالله...
موفق باشی.

سهیل سه‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1383 ساعت 10:59 ق.ظ http://loveyou.blogsky.com

سلام امیر جان خوبی اشالا پدرت هم خوب میشه و دوباره برمی گرده پیشتون. منم بابام پارسال یکی از رگهای خونش گرفته بود به علت کشیدن سیگار زیاد ولی با علم امروزی درمان شد و دوباره برگشت پیشمون . برات آرزوی موفقیت می کنم . بازم برا بابات دعا می کنم خیلی ناراحت شدم . رفتی سلام برسون . مواظب خودتم باش . ناراحتم نباش هر چی باشه علم پیشرفت کرده دکترها دیگه واردن . امیدوارم هیچموقع مریض نشی. برای همه مریض ها دعا می کنم . دوست دارم داداشی . منتظر ادامه مطلب های خوبت هستیم

چکاوک عاشق سه‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1383 ساعت 11:18 ب.ظ

سلام به همه .من می خوام از اینجا به عشق مهربونم که هر وقت بهش فکر می کنم دلم می لرزه و اشکم می خواد سرازیر بشه بگم ای مهربانم ای نازنینم ای همدل و همزبانم ای تنها کسی که همیشه یار و یاورم هستی ای زیباترین شعر هستی عاشقانه دوستت دارم و تا عمر دارم ازت جدا نمی شم.آخه تو کدوم نقطه گم شده از دنیا می تونم مثل تو رو بیابم.ای محبوب ای جان ای عزیز دلم برایت تنگ است و امیدوارم هر جا که هستی خوب و خوش باشی.دورادور روی ماه عشقم رو می بوسم و آرزوی وصل دارم باشد که خدا غفاری کند.بچه ها برامون دعا کنید همیشه عاشق هم بمونیم.خدای بزرگ عشق یارتان و حافظتان باشد.

سامان چهارشنبه 9 دی‌ماه سال 1383 ساعت 04:10 ب.ظ http://www.tazeha.com

سلام آقا امیر من سامان هستم
منو نمیشناسی ؟ خوب حق داری من جدیداْ به خوانندگان وبلاگت اضافه شدم به من هم یه سری بزن و برای من میل بزن یه کار واجب دارم باهات

سمیه چهارشنبه 9 دی‌ماه سال 1383 ساعت 08:27 ب.ظ http://ehsaseghorbat.persianblog.com

سلام اقا امیر. خوبید. موفق باشی

آرین چهارشنبه 9 دی‌ماه سال 1383 ساعت 08:44 ب.ظ http://mixdown.net.tf

سلام داداشی خیلی ناراحت شدم وقتی فهمیدم پدرت حالش بده امیدوارم هر چی زودتر خوب بشه راستی به خانمت هم سلام برسون هممون منتظرتیم
داداشی آرین

چکاوک عاشق چهارشنبه 9 دی‌ماه سال 1383 ساعت 09:53 ب.ظ

سلام به هر چی عاشقه.امروز عاشقتر از همیشه شدم.اون آخر خوبیه.باید این رو به همه دنیا بگم.بیاید باهم فریاد بزنیم که چقدر خوبه خدا مارو با نیروی معجزه آسای عشق خلق کرده.خدا عاشق من و شماست.می دونید این چه عشق بزرگیه.ژس چرا ما آدما از اون قدرت لایزال دور افتادیم و به راههای خطا می ریم اونی که عشق رو داده عاشق رو داده معشوق رو داده .اون طبیبیه که درد و درمون رو با هم داده.حیف و صد حیف.گاهی وقتها فکر می کنم آدمهای بد و گناه کار اگه از شدت عشق خدا نسبت به خودشون خبر داشتند از شدت خوشی می مردند ولی افسوس که ما غرق شدیم.توی چی؟توی بی خبری.امشب وقتی به عشقم فکر می کردم باز هم خدا رو شکر کردم.توی تمام دنیا هیچ کسی اینقدر عاشق من نیست.یعنی من واقعا لیاقتش رو دارم؟خدا کنه تا ابد عاشق هم بمونیم و قدر هم رو بدونیم.بچه برامون دعا کنید.امیدوارم همه تون عاشق بشین و بدونید که چه لذتی در یک عشق ناب و خالی از هر هوی و هوسی نهفته است.دوستش دارم.قدر همه کائنات دوستش دارم.اون الان به من فکر میکنه و من برای اون می نویسم .تا شما هم بدونید .خدایا شکرت .ممنونم که او را به من دادی .قربون بزرگیت برم خدا جون که خودت از همه تنها تری و نمی گذاری کسی تنها بمونه.خدایا عشقم رو برام نگه دار تا بهم برسیم و واسه همه عاشقا دعا کنیم.عشق بر شما باد ای عاشقان.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد