درد عشق امیر یوسف

غوغای عشق در دفتر عشق امیر یوسف

درد عشق امیر یوسف

غوغای عشق در دفتر عشق امیر یوسف

به نام حضرت عشق

سلام به هر چی عاشقه.امروز عاشقتر از همیشه شدم.اون آخر خوبیه.باید این رو به همه دنیا بگم.بیاید باهم فریاد بزنیم که چقدر خوبه خدا مارو با نیروی معجزه آسای عشق خلق کرده.خدا عاشق من و شماست.می دونید این چه عشق بزرگیه.ژس چرا ما آدما از اون قدرت لایزال دور افتادیم و به راههای خطا می ریم اونی که عشق رو داده عاشق رو داده معشوق رو داده .اون طبیبیه که درد و درمون رو با هم داده.حیف و صد حیف.گاهی وقتها فکر می کنم آدمهای بد و گناه کار اگه از شدت عشق خدا نسبت به خودشون خبر داشتند از شدت خوشی می مردند ولی افسوس که ما غرق شدیم.توی چی؟توی بی خبری.امشب وقتی به عشقم فکر می کردم باز هم خدا رو شکر کردم.توی تمام دنیا هیچ کسی اینقدر عاشق من نیست.یعنی من واقعا لیاقتش رو دارم؟خدا کنه تا ابد عاشق هم بمونیم و قدر هم رو بدونیم.بچه برامون دعا کنید.امیدوارم همه تون عاشق بشین و بدونید که چه لذتی در یک عشق ناب و خالی از هر هوی و هوسی نهفته است.دوستش دارم.قدر همه کائنات دوستش دارم.اون الان به من فکر میکنه و من برای اون می نویسم .تا شما هم بدونید .خدایا شکرت .ممنونم که او را به من دادی .قربون بزرگیت برم خدا جون که خودت از همه تنها تری و نمی گذاری کسی تنها بمونه.خدایا عشقم رو برام نگه دار تا بهم برسیم و واسه همه عاشقا دعا کنیم.عشق بر شما باد ای عاشقان.

فرستنده: چکاوک عاشق

نظرات 8 + ارسال نظر
غریبه آشنا پنج‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1383 ساعت 02:11 ب.ظ

سلام چکاوک عاشق
من هم یه روزی عاشقی داشتم که خودمم عاشقش بودم همه چیز خوب و قشنگ و دوست داشتنی بود انقدر عاشق هم بودیم که از چشم زخم مردم در امان نموندیم اون الان با عشقشه ومن با خاطره اش تنها نشستیم کنج اتاق. میگفتم بعد تو چی کار کنم میگفت زندگی .منم دارم با قرصای اعصابی که یه دختر شادو غمگین نشون نده سر میکنم تا کسی نفهمه چقدر شکسته شدم دارم زندگی میکنم!!!!!!!؟
چکاوک تو همه جا پرواز میکنی ازت خواهش میکنم اگه دیدیش بهش بگو با وجود یه مشت قرص الانم دارم گریه میکنم چون دستاش نیست که بغلم کنهو اشکامو پاک تو گوشم بگه گریه نکن منم بخاطرش گریه نکنم
چکاوک بهش میگی دیدی برای گریه های من حتی اونم گریه نکرد بهش میگی که این حق من نبود ؟
چکاوک بهش بگو دیگه کسی صدای خنده عشقتو نمیشنوه فقط یه گوشه زل میزنه تا کی مرگ بهش لبخند بزنه
بهش بگو من دوسش داشتم با من چرا؟؟؟؟؟؟

مهدی پنج‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1383 ساعت 08:35 ب.ظ http://..............................................

من هم عاشق دخترخالم هستم

مهدی پنج‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1383 ساعت 08:43 ب.ظ

یاس خاکی پاییزی جمعه 11 دی‌ماه سال 1383 ساعت 12:33 ق.ظ http://yas-tanha.persianblog.com

سلام چقدر قشنگه بعد این همه انتظار.................وای...غیر قابل بائره

مهدی جمعه 11 دی‌ماه سال 1383 ساعت 07:41 ق.ظ

چکاوک اگر انلاینی مهدی دومی رو پاک کن.......

مهدی جمعه 11 دی‌ماه سال 1383 ساعت 07:43 ق.ظ

ببخشید مهدی اول رو پاک کن...

مهدی جمعه 11 دی‌ماه سال 1383 ساعت 08:29 ق.ظ

تو رو خدا یکی به کی به من بگه عشق به دختر خاله موردی داره:
ای خدا اگر ما پیشت آبرویی داریم ما رو به هم برسون.
خدا یا شکرت ما بدیم تو به کرمت مارو ببخش .
خدا خودت می دونی من چرا دوستش دارم.
درنهان خانه عشرت صنمی خوش دارم ***کز سر زلف ورخش نعل در آتش دارم***عاشق و رندم و میخواره به آوازه بلند***وین همه منصب از آن هور پریوش دارم.(فقط برام دعا کنین)

[ بدون نام ] جمعه 11 دی‌ماه سال 1383 ساعت 04:32 ب.ظ

http://iranclip.com/yc/viewid.pl?clipid=657&sid=30422582458136

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد