درد عشق امیر یوسف

غوغای عشق در دفتر عشق امیر یوسف

درد عشق امیر یوسف

غوغای عشق در دفتر عشق امیر یوسف

اسمت را

اسمت را

نام مقدس تو را هیچگاه در دفتر عشقم نمی نویسم ،
 
چون که نمیخواهم روزی آن نام مقدست
خط بخورد

نام مقدس تو را هیچگاه بر روی آسمان قلبم نمی نویسم ،

چون که می ترسم گناهی کنم و قلب
بی ارزشم همراه با نام زیبایت سیاه شود

نام مقدس تو را بر روی هیچ کاغذ و قابی نمی نویسم

چون میترسم روزی آن کاغذ و قاب
بسوزد و نام تو نیز از بین برود

اسم زیبایت را هیچگاه بر روی ساحل دریای قلبم نمینویسم ،
 
چون امواج دریای دلم آن را از
بین می برند

اسم زیبایت را هیچگاه بر روی گلی نمی نویسم ،

چون روزی آن گل پژمرده می شود و نامت
نیز از بین می رود

نام زیبایت را هیچگاه بر روی مهتاب آسمان شبم نمی نویسم
 
چون سحرگاه دیگر نامی از تو
نیست

حتی نام مقدس تو را هیچگاه درون قلبم نمی نویسم
 
چون زمان مرگم نام تو نیز از خاطره های
این دنیا و زندگی فراموش خواهد شد

نام تو را باید حس کرد ، و از تمام وجود آن را درک کرد

نام مقدس تو نوشتنی نیست اگر هم روزی بخواهد جایی نوشته شود ،
 
باید آن را همراه با نام
مقدس خدا در کتاب آسمانی نوشت

تو و نام مقدست والاتر از این است که نوشته شود ،

و این نام ارزشش آنقدر زیاد است که
نباید بر زبان هیچ کس جاری شود

هنگامی که میخواهم نام تو را بر زبان بیاورم ،

وضو میگیرم و بر خانه قلبت سجده میکنم و
آنگاه با احساسی پر از عشق و دوست
 
داشتن و از تمام وجودم آن را به زبان می آورم

نظرات 4 + ارسال نظر
پریناز چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 12:20 ب.ظ http://morghakedel.blogsky.com

سلام ...می خوام بگم که حرفای شمارو کسانی که عاشق باشن بهتر می فهمن ...من خودم چون بیشتر دوست دارم دوست داشتن را...برای همین عشق را واگذار می کنم به فداکاری و از خود گذشتگی خودم در قبال یار و دوستم...حرفا شما مال عشق دوره جوانی است هنوز کمی خام است با اون عشق پخته خیلی فرق داره اما ادامه بدید و کم هم آتیش این عشق و کمی کم کنید بهتر حا می افته...فضولی منو ببخشید...راستی ممنون که به ما هم سری زدید باز هم تشریف بیارید خوشحال می شم...

مهسا خانوم پنج‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 08:16 ب.ظ

به نظر من اخرش بود.معلومه که عند عاشقی ها ... همین ازت خیلی ممنون که حرف دل ما عاشقا رو میزنی دوستار تو مهسا

نازی نازگلک شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 04:35 ب.ظ http://Nazgolak16.persianblog.com

salam
amirrrrrr..ghighas in matnet
khodaeesh kheiliiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ghashange....
june u nabashe june man mundam chi begam..
endeshe
kheili mah nevbeshti....
aslan nemishe dige chizi goft..
az sookootam befahm ke kalame kam avordam...
delet shado labet khandooon
...............
Nazi....
,,,,,,

کتکله دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 09:46 ق.ظ http://katakalle.com

کتکله و چکش فرنگی وب سایتی فقط برای خنده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد