درد عشق امیر یوسف

غوغای عشق در دفتر عشق امیر یوسف

درد عشق امیر یوسف

غوغای عشق در دفتر عشق امیر یوسف

تا قیامت

تا قیامت

من میگم بهم نگاه کن 
تو میگی که جون فدا کن
 من میگم چشمات قشنگه
تو میگی دنیا دو رنگه
من میگم دلم اسیره
 تو میگی که خیلی دیره
من میگم چشمات و واکن
تو میگی من و رها کن
من میگم قلبم رو نشکن
تو میگی من می شکنم من ؟
من میگم دلم رو بردی
تو میگی به من سپردی ؟
 من میگم دلم شکسته است
تو میگی خوب میشه خسته است
من میگم بمون همیشه
تو میگی ببین نمی شه
من میگم تنهام می ذاری
تو میگی طاقت نداری
من میگم تنهایی سخته
تو میگی این دست بخته
من میگم خدا به همرات
 تو میگی چه تلخه حرفات
من میگم  که تا قیامت
برو زیبا به سلامت
من میگم خدا به همرات
تو میگی چه تلخه حرفات
من میگم که تا قیامت
برو زیبا به سلامت

نظرات 5 + ارسال نظر
کسی که کوس شعر می خواند و و می نویسد پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 12:39 ب.ظ

چرا این همه چرت و پرت می نویسید؟
حیفن نیست که مغز ایرانی برای شرو ور نویسی پرورش یابد؟
بابا این وبلاگ روببند!

بالاخرا هر کسی یه نظری داره...ولی حالا چار فوش نوشتی...این دور از شخصیت یه آدم با شخصیت

ستاره پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 03:35 ب.ظ

من می گم بمون همیشه
تو می کی ببین نمی شه
من می گم تنهایی سخته
تو می گی این دست بخته
امیر جان سلام ....
شعر خوبی بود و ممنون که واسه این وبلاگ زحمت می کشی
خوشحالم که با لاخره یکی حرف دل ما عاشق ها رو می گه.
امیدوارم که موفق باشی.
دوستدار تو ستاره
به نازی جون سلام برسون
.

محمد رضا پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 06:44 ب.ظ http://ندارم

سلام
وبلاگت عالی فقط دیر باز میشه
نمره ی وبلاگت ۲۰
بای بای
دوستت دارم
محمد رضا ۱۵ ساله از سرزمین .....

ستاره جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 12:38 ق.ظ

سلام
من دوباره انو خوندم و مثل دفعه قبل خوشم امد
واقغا که عالیه
موفق باشی امیر جان
فقط اگه میشه جواب نظر منم بده
ممنون میشم عزیز
دوستدار تو ستاره از شیراز

کتکله دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 09:32 ق.ظ http://katakalle.com

کتکله و چکش فرنگی وب سایتی فقط برای خنده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد