درد عشق امیر یوسف

غوغای عشق در دفتر عشق امیر یوسف

درد عشق امیر یوسف

غوغای عشق در دفتر عشق امیر یوسف

سکوت

سکوت تو تمام هستی مرا فرو می ریزد و منم که در پس این غربت به ویرانی می رسم ، چرا لب به سخن نمی گشایی مگر نمی دانی که زمزمه های تو حیات را در من جاری می کند و روح تازه به کالبد بی جان من می دمد . چقدر تو در من زندگی می دمی ؟

هوا را از من بگیر نجوایت را نه !

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


میدانی همه جاده های خیالم
به رویش صبح نگاه تو ختم می شود ؟
من با تو سخن می گویم..
رساتر از همیشه
و تو حرفهایم را می شنوی
روشن تر از هر روز...
بگذار از عشق سخن نگویم
بگذار وسعتش را در حصار کلمات محدود نکنم
چرا که من عشق را با کلام در نیافتم...
برای من عشق نه کلام است؛ نه صوت و صدا
چیزی است وسیع تر از همه اینها
وسیع است و با نجابت
مانند دلت...
با شکوه است و پر رمز و راز
همانند چشمانت..
عمیق است و پر از صداقت
همانند اندیشه هایت....
بگذار دریا بداند رقیبی دارد به زلالی قلبت وبه
ژرفناکی نگاهت...
و گفتی که معنای عشق در انتظار است و در فاصله ها..
و من تمام این فاصله ها را با صبر و انتظار
به تماشا نشسته ام!
چه رازیست در این فاصله نمی دانم
که هر چه میگذرد مرا شیداتر می کند!
و من؛  شیدا می مانم
بگذار از عشق سخن نگویم
بگذار وسعتش را در حصار کلمات محدود نکنم...

دوستت دارم


نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 05:50 ب.ظ http://www.tavahom1.com

سلام
نوشته ریبایی بود...می دونی همیشه سکوت پر از حرفهای ناگفته است...

وحیده پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:05 ب.ظ

آری آغاز دوست داشتن است گرچه پایان راه ناپیداست
من دگر به پایان نیندیشم که همین دوست داشتن زیباست ...............

نیلوفر مردابی چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:39 ق.ظ http://www.mordab-57.blogsky.com




سلام امیرجان


هوا را از من بگیر خنده ات را نه


سلام همسایه های2 شنبه 16 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:51 ب.ظ http://rezatehranii.blogfa.com

سلام.با قسمت بیست و دوم خاطرات کدر آپم و منتظر نظرت دوست عزیز[گل]

adina یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 04:03 ب.ظ http://adindragon.blogfa.com

Salam : vaghtetoon bekhair
Omidvaram har ja hastin a too har sharayeti ke besar mibarin shado sarboland
Va ba eshgho por enerjhi bashin va behar chizi ke too zendegi vasatoon hadaf hastesho baraye bedast avordanesh talash mikonid beresin
Man hichvaght khodam ro too hich zaminei sahib nazar nadoonestamo be khodamam ejaze nadadam dar morede afkaro aghayede admha nazar bedam ya harf bezanam
Nemidoonam
Movafaghiyat va sarbolanditoono az khoda mikham
Be omide pishrafto gostareshe rooz be rooze blog va pakio zolale har che bishtare ghalbo rooho imanetoon.
HAR CHIZ FAGHAT 1 BARO DEGAR BAR HARGEZ
ZENDEGI HAM 1 BARO DEGAR BARE HICH
Ghadre tamame lahazate pak va moghadase zendegiyat ra beshnasino bedoonin
Khoda negahdar

[ بدون نام ] یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 04:14 ب.ظ

سلام . اومدم که بگم کاش همیشه آدمها یک رنگ بودن . کاش اگر میگفتن درکت میکنم از روی خیال باطل نبود . اومدم تا بگم کاش روزی برسه که همه جوونا لیاقت عشق و دوستی رو پیداکنن . این سعادت میخواد . براتون دعا میکنم خدا این سعادت رو به شما هم بده که ازش بی دریغ نمونی .
آدم بد طینت هرگز راه بجایی نمی بره .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد