درد عشق امیر یوسف

غوغای عشق در دفتر عشق امیر یوسف

درد عشق امیر یوسف

غوغای عشق در دفتر عشق امیر یوسف

ع ش ق

در خیالم به خودم جرئت ندادم کسی را قبله آمال آرزوهایم قرار دهم چون بیم دارم
از خودم گفتم و از عشق به راستی عشق یعنی چی  ع  ش  ق
تو یه وبلاگ خوندم : بارها از خویش پرسیده ام " اگر عاشقان نامدار تاریخ به هم رسیده بودند آیا باز هم عاشق می ماندند؟!!
منم از خودم پرسیدم لیلی مجنون واقعا می تونستن یه عمر با هم زندگی کنند  بدون اینکه از هم خسته بشند؟؟؟ می تونستند!؟؟؟

نظرات 1 + ارسال نظر
وحیده سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:20 ب.ظ


بد ترین شکل دلتنگی برای کسی آن است

که در کنار او باشی و بدانی که هرگز به او نخواهی رسید


آنکس که می گفت دوستم دارد عاشقی نبود که به شوق من آمده باشد

رهگذری بود که روی برگهای خشک پاییزی راه می رفت

صدای خش خش برگها همان آوازی بود که من گمان می کردم میگوید:

دوستت دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد