درد عشق امیر یوسف

غوغای عشق در دفتر عشق امیر یوسف

درد عشق امیر یوسف

غوغای عشق در دفتر عشق امیر یوسف

وصیت نامه

وقتی که خاکم می کنن بهش بگین پیشم نیاد
بگین که رفت مسافرت، شماره ای نداد
یه جور بگین که آخرش از حرفاتون حول نکنه
طاقت ندارم ببینم به قبر من نگاه کنه
دونه به دونه عکس هامو بردارید آتیش بزنید
هرچی که خاطره دارم برید و از بین ببرید
نذارید از اسم من هم یک کلمه جا بمونه
نمی خوام هیچ وقت تنمو توی گورم بلرزونه

برو آتیش به قلب من نزن، بزار نگاهت از یادم بره
بزار واسه همیشه قلب من چال بشه با من،با کلی خاطره

برو نمی خوا ببینی خونه ی من خالی شده
همدم من به جای تو ریگای پوشالی شده
اون که می گفت می مرد برات، دیدی راس راسی مرد
رفت و همه خاطرشم به خاطرت برداشت و برد
بهش بگین نشسته پات، بهش بگین نیومدی
بگین هنوز دوستت داره با این که قیدشو زدی
نشونی قبر منو بهش ندین خوب می دونم
میاد جای همیشگی، سر قرار تو رود خونه ...

می خوام روی سنگ قبرم این باشه: 

"طلوعی که خیلی غم انگیز بود"
قشنگترین خاطره ی عمرم
غروبی که خیلی دل انگیز شد.
روی سنگ قبرم بنویس،
روزی اومد با امید آخر
ولی حالا بدرقه راهشه
داغی که مونده رو دل مادر ... 

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدیه - تنها پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 05:14 ب.ظ http://www.man-to-love1990.blogfa.com

سلام

خوبین ؟

خیلی قشنگ شده .

مبارکه

موفق باشید

بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد