درد عشق امیر یوسف

غوغای عشق در دفتر عشق امیر یوسف

درد عشق امیر یوسف

غوغای عشق در دفتر عشق امیر یوسف

سرنوشت من و چشمهایت

ایکاش در چشم هایت تردید را دیده بودم
یا از همان روز اول از عشق ترسیده بودم
ایکاش آن شب که رفتم از آسمان گل بچینم
جای گل رز برایت پروانگی چیده بودم
گل را به دست تو دادم حتی نگاهم نکردی
آن شب نمی دانی اما تا صبح لرزیده بودم
آن شب تو با خود نگفتی که بر سرمن چه آمد
با خود نگفتی ز دستت من باز رنجیده بودم
انگار پی برده بودی دیوانه ات گشته ام من
تو عاشق من نبودی و دیر فهمیده بودم
از آن شب سرد پاییز که چشم من به تو افتاد
گفتم ایکاش شب ها هر گر نخوابیده بودم
از کوچه که می گذشتیم حتی نگاهم نکردی
چشمت پی دیگری بود این را نفهمیده بودم
آن شب من و اشک و مهتاب تا صبح با هم نشستیم
ایکاش یک خواب بد بود چیزی من دیده بودم
تو اهل آن دوردستی من یک اسیر زمینی
عشق زمین و افق را ایکاش سنجیده بودم
بی تو چه شبها که تا صبح در حسرت با تو بودن
اندوه ویرانیت را تنها پرستیده بودم
وقتی صدا کردی از دور با عشوه ای نادرت را
آن لهجه نقره ای را ایکاش نشنیده بودم
انگار تقصیر من بود حق با تو و آسمان است
وقتی که تو می گذشتی از دور خندیده بودم
اما به پروانه سوگند تنها گناهم همین ست
جای تو بودم اگر من صد بار بخشیده بودم
باید برایت دعا کرد آباد باشی و سرسبز
ایکاش هرگز نبینی چیزی که من دیده بودم
اندوه بی اعتنای چه یادگار عجیبی ست
اما چه شب ها که آن را از عشق بوسیده بودم
حالا بدان تو که رفتی در حسرت بازگشت
یک آسمان اشک آن شب در کوچه پایشده بودم
هر گز پشیمان نگشتم از انتخاب تو هرگز
رفتی که شاید بدانم بیهوده رنجیده بودم
حالا تو را به شقایق دیگر بیا کوچ کافیست
جای تو بودم اگر من این بار بخشیده بودم
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مجموعه اشعار پروانه ات خواهم ماند

نظرات 11 + ارسال نظر
بهار یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:44 ب.ظ http://www.dard-e-moshtarak.blogsky.com

سلام دوست من
گرامی ترین هاوزیباترین ها نه دیده میشوند ونه حتی لمس میشوند
آنهاراتنهابایددردل احساس کرد

رویا یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:39 ب.ظ http://ghalbesabor.persianblog.ir

سلام ... با یه پست کاملا اضطراری و حیاتی آپ هستم ... ازتون خواهش میکنم برای حفظ سلامتی خودتون و عزیزانتون 10 دقیقه از وقتتون رو به مطالب من اختصاص بدید ... سلامتی شما دوستان آرزوی من و همکارام هست ... پس کوتاهی نکنید ... ازتون خواهش دارم کامنت منو برای دوستانتون کپی کنید تا تو کمک به من سهیم باشید ... ممنونم

راما برادر رومینا پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:41 ب.ظ http://www.black-love.blogsky.com/

سلام من راما هستم برادر رومینا همونی که زود از خاطره ها پاک شد
خوشحال میشم بیاین تو وبلاگ خواهرم خبرای خوب دارم
ممنون
راما

راما پنج‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:28 ب.ظ http://black-love.blogsky.com/

سلام دوست من
میخوای به وبلاگ رومینا بیای ؟
در مورد خوبی هاش مطلب گذاشتم
اسمش بچه هایی که...
راستی تروخدا برای سلامتیش دعا کن
ممنونم ازت
راما برادر رومینا

ناشناس سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:12 ب.ظ

خیلی قشنگ بود اما عشق ایا انسان ها معنی واقعی ان را فهمیدند

رومینا پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:14 ب.ظ http://black-love.blogsky.com/

سلام عزیزم
آپم
خوشحال میشم بیای
زود بیا
منتظرم

دوستدار شما
رومینا

رومینا شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:00 ب.ظ http://black-love.blogsky.com/

سلام
توی وبلاگم منتظرتونم
آخه قراره با هم جمع بشیم و دعا کنیم
آخه امروز یک روزه استثنایی
هر دعایی بکنیم مطمئنم مستجاب میشه
پس منتظر نزارین منو زود بیاین
باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
منتظرم
برای تک تکتون دعا کردیم

رومینا یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:40 ب.ظ http://black-love.blogsky.com/

سلام
اومدم تا
بهتون روز مرد رو پیشاپیش تبریک میگم
امیدوارم که همیشه سالم و سلامت باشین و این عید رو هر ساله کنار خانوادتون جشن بگیرین
فقط اومدم عرض ادب کنم و برم
و دعوتتون کنم که به وبلاگ منم بیاین
تا ازتون عیدی نگیرم ول کن نیستم
باید به رومینا هم عیدی بدین
باشه ؟؟؟؟؟؟؟؟
پس منتظرم

شرمندتون
رومینا

یه دوست جمعه 2 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:36 ق.ظ

با بعضی از ابیات این شعر اشک ریختم
باز آی که چون برگ خزانم رخ زردیست
با یاد تو دمساز دل من دم سردیست

الهام سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:34 ب.ظ http://gharibeh20.blogfa.com

سلام .
وبت فوق العاده است .
با اجازه کپی کردم نه برای وبم . برای خودم .
ممنونم .

sanaz شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:03 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد