درد عشق امیر یوسف

غوغای عشق در دفتر عشق امیر یوسف

درد عشق امیر یوسف

غوغای عشق در دفتر عشق امیر یوسف

خیال باطل

 برای دانلود دکلمه شکلات روی عکس کلیک راست کرده و گزینه Save Target As را بزنید

 

صدایت هنوز در گوشم است

تکرار حرفهای عاشقانه ات در قلبم، عذاب هر روزم است

اینکه دلی میشکند و اشکی میریزد عادت لحظه های عاشقانه است

کاری نمیتوان کرد ، حرفی نمیتوان زد ، مقصر دل من است

همیشه میگفتم اینبار دیگر اشتباه اول و آخر من است .

ولی افسوس که این اشتباه پی در پی من بود

فکر میکردم اینبار دیگر تو با بقیه فرق داری ، این خیال باطل من بود

تمام دلخوشی من ، یک جمله صداقت از میان تمام حرفهای دروغت بود!

طلوع فردا ، امیدی دوباره در قلبم بود ،

طلوعی ندیدم ، غروب عشق تصویر سیاه زندگی ام بود.

نه عشق اولت بودم ، نه عشق آخرت

من تنها کسی نبودم که در قلبت بودم

هنوز اسیر دل بی وفای توام

هنوز خیره به چشمهای خمار توام

دلم ، بدجور درگیر دل سیاه تو است

با اینکه بی وفایی دیده ام ،اما هنوز عاشق توام

به خدا این رسمش نیست ، مرا باور کن که محتاج عشق پاک توام

دل به دریا زدم که فراموشت کنم ،

هنوز عشق نمرده است که مثل شمع خاموشت کنم،

هنوز هم میخواهم مثل پروانه در راه این عشق بسوزم...

نظرات 5 + ارسال نظر
توحید چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:43 ب.ظ http://tohidghahremani.blogfa.com/

سلام دوست عزیز

وب خوبی داری و معلومه که هر روز بهتر میشه

دیدم بد نیست دعوتت کنم تا دو تا مطلب آخر وبلاگمو ببینی و بخونی

مطمئنم ازشون استقبال می کنی... البته امیدوارم

یکس راجع به تبادل لینک با یه سایت و اون یکی راجع به همکاری با همون سایت هست

منتظرتم

iman پنج‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:39 ب.ظ http:// ganjegharoon.blogfa.com

سلام وب خیلی خوبی داری من شما رو با نام خسته و تنها لینک کردم لطفا شما هم من رو با نام گنج قارون لینک کن. مرسی

درد یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:04 ق.ظ http://nisti65.blogfa.com/

درد نام دیگر من

شمیسا چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:07 ب.ظ http://skaspur.blogfa.com

سلام وبلاگ خوشگلی داری؟؟؟؟؟؟؟ میای تبتدل لینک کنیم

یه دوست پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:25 ب.ظ

اگه اولین نبودی و آخرین هم نیستی پس اشتباه بزرگیه این همه عشق حیف بشه می دونم که بی رحمانه نوشتم ولی حقیقت تلخیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد