درد عشق امیر یوسف

غوغای عشق در دفتر عشق امیر یوسف

درد عشق امیر یوسف

غوغای عشق در دفتر عشق امیر یوسف

بی خیالت نمیشوم

 

هر چه تو را نگاه میکنم سیر نمیشوم 

با داشتن تو ، حتی با غصه های بازی این زمانه پیر نمیشوم 

تو به من محبت برسان ، من با بی محبتی هیچکس دلگیر نمیشوم 

تو تنها در قلب من باش ، در این راه نفسگیر زندگی ، همنفسم باش  

قلبم با قلب هیچ غریبه ای درگیر نمیشود

اسیری بودم در قفس تنهایی

حالا گرفتارم در قلب تو 

مطمئن باش با هیچ کلیدی  آزاد میشوم 

اشکم را در نیار ، نا امیدی را به قلبم نرسان 

من با هیچ حادثه ای پشیمان نمیشوم 

هر چه از نبودن بگویی ، من از بودن می گویم 

هر چه از فاصله بگویی ، من از در کنار تو بودن میگویم 

هر چه از من نفرت داشته باشی ، من از عشق تو میگویم 

هیچگاه از عاشق بودن خسته نمیشوم 

در خلوت عاشقانه ی من ، تو در رویاهای منی 

ببین که با تو چه رویاهایی در سر دارم 

عزیزم هیچگاه از این خیالات دلزده نمیشوم 

روزی در خیال عشق تو بودم 

تا تو را به دست نیاوردم بی خیال نشدم 

با همان خیال خوش ، عاشقت شدم 

با همان خیال ، همان آرزوی محال 

در دریای بی کران عشقت غرق شدم 

هر چه تو را نگاه میکنم سیر نمیشوم 

ای سرنوشت هر چه میخواهی با دلم بازی کن 

من هیچگاه بازنده نمیشوم !

نظرات 4 + ارسال نظر
محبوبه شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:36 ق.ظ http://www.christiansnotebook.blogfa.com

بحث اونجاست که می گه اشکمو در نیار!! والا!!در میاره که

شاپرک شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:10 ب.ظ

عالی بود .پر معنی و مفهوم.به آدم آرامش می ده .حرف دل همه آدمایی که تنها شدن
اما متاسفانه بزرگترین ایراد آدما اینه که معنی عشقو نمی فهمن .موفق باشی

[ بدون نام ] شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:51 ب.ظ

خوبه که اینمه امید داری و خسته نمیشی!!
مثل همیشه زیبا بود
دلت شاد و لبت خندون!!!

یه دوست پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:51 ب.ظ

هر چه تو را نگاه می کنم سیر نمی شوم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد