درد عشق امیر یوسف

غوغای عشق در دفتر عشق امیر یوسف

درد عشق امیر یوسف

غوغای عشق در دفتر عشق امیر یوسف

بوسه

بوسه یعنی وصل شیرین دولب
بوسه یعنی عشق در اعماق شب
بوسه یعنی مستی از مشروب عشق
بوسه یعنی آتش و گرمای تب
بوسه یعنی لذت از دلدادگی
لذت از شب لذت از دیوانگی
بوسه یعنی حس خوبه طعم عشق
طعمه شیرینی به رنگ سادگی
بوسه آغازی برای ما شدن
لحظه ای با دلبری تنها شدن
بوسه آتش میزند بر جسم و جان
بوسه یعنی عشق من ، با من بمان
 شرم در دلدادگی بی معنی است
بوسه بر میدارد این شرم از میان
طعم شیرین عسل از بوسه است
پاسخ هر بوسه ای یک بوسه است
بهترین هدیه پس از یک انتظار
بشنوید از من فقط یک بوسه است
بوسه را تکرار می باید نمود
بوسه یعنی عشق و آواز و سرود
بوسه یعنی وصل جانها از دو لب
بوسه یعنی پر زدن ، یعنی صعود
بوسه یعنی شادی و شور و نشاط
بوسه یعنی عشق خالی از گناه
بوسه یعنی قلب تو از آن من
بوسه یعنی تو همیشه مال من
نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:18 ق.ظ

عالی بود. واقعا بوسه آدم و به یه آرامش میرسونه .
مرسی از وبلاگت. امیدوارم به عشقت رسیده باشی یا برسی

دنیا چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:55 ب.ظ

وبلاگ قشنگی همین طور دست نوشته ها اشعار زیبایی
ولی ادمو به یاد خاطره های تلخ میندازه کاش از امید و نور در اینده ام بنویسی ولی واقعا لذت بردم از خوندن نوشته هات

باران اهورایی چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:12 ق.ظ

در کنار قشنگی خیلی باحال و جالب بود
دیگه وصف دیگه ای درمورد بوسه نذاشتی که بمونه
همه رو نوشتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد