درد عشق امیر یوسف

غوغای عشق در دفتر عشق امیر یوسف

درد عشق امیر یوسف

غوغای عشق در دفتر عشق امیر یوسف

کاش باور داشتی

کاش باور داشتی عشق مرا
کاش درک میکردی احساس قلب مرا
کاش میدیدی اشکهای مرا
که با هر نفس یک قطره اشک از چشمانم میریزد
با یاد تو داغ دلم تازه تر میشود
کاش میسوخت خاطره ها
کاش از یادم میرفت گذشته ها
کاش هیچگاه به یادم نمی آمد لحظه هایی که در کنارت بودم
نبودنت را باور ندارم ، باور ندارم تو نیستی
اور ندارم دیگر مال من نیستی
کاش باور داشتی عشق مرا
کاش جا نمیگذاشتی در جاده های تنهایی قلب مرا
پشیمانم از اینکه به تو دل بستم
سرزنش نمیکنم دلم را، دلم هنوز دیوانه ی توست
پشیمانم از اینکه عاشق شدم ، نفرین نمیکنم تو را
دل دیوانه ام باز هم در پی توست
شاید دیگر نبینم تو را حتی در خواب
شاید دیگر نبینم چشمهایت را حتی یک بار!
گرچه لایقم نیستی
گرچه بی وفایی و یک ذره هم عاشقم نیستی
اما هنوز هم در حسرت داشتن توام
هنوز هم خیره به عکسهای توام....
کاش باور داشتم که دیگر هیچگاه تو را نخواهم داشت...
نظرات 1 + ارسال نظر
باران اهورایی پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:25 ق.ظ

باور کنین با خوندنش به معنای واقعی دلم گرفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد