درد عشق امیر یوسف

غوغای عشق در دفتر عشق امیر یوسف

درد عشق امیر یوسف

غوغای عشق در دفتر عشق امیر یوسف

در انتظار تو

http://s1.picofile.com/file/6560425550/amiryousof3.jpg


من و تو هستیم و بینمان فاصله
زودتر نمیگذرد این ثانیه های بی حوصله
همچنان باید بی قرار باشیم
 تا کی باید خیره به عکسهای هم باشیم!
بیش از این انتظار مرا میسوزاند
دلخوشی فرداست که 
تمام حسرتها و غمها را بر دلم میپوشاند
تو  در این فاصله میسوزی و من از سوختنت خاکستر میشوم
تو اشک میریزی و من در اشکهایت غرق میشوم
تو نمی تابی و من در تاریکی محو میشوم
تو از انتظار خسته ای
و من به انتظار آمدنت دست به دعا میشوم!
انگار عقربه های ساعت هم از انتظار خسته اند
نشسته اند و حرکت نمیکنند
چرا نمیگذرد ، تا برسد آن روز
در خواب میبینم تو را ،ستاره ها که می آیند
نمیدانم، میدانند حال من و تو را
روزها شبیه هم است
امشب نیز مثل دیشب است
امروز خیره به ساعت بودم
دیروز با ثانیه ها هماهنگ بودم
دیشب خواب دیدم سرم بر روی شانه هایت است
امروز در فکر خواب دیشب بودم
به انتظارت مینشینم
انتظار هم پایان نیابد میروم به سوی پایانش
تا نزدیک شوم به تو
در کنارت خیره شوم به چشمانت تا بگویم خیلی دوستت دارم

نظرات 2 + ارسال نظر
نیلوفر چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:12 ب.ظ http://http://dardeshgh.blogsky.com/

بتونم بگم ..............................................................!
بتونم بگم دوست دارم تو مـادر بچه هام باشی
بتونم بگم برای موفقیــت تلاش میکنــــــــم
بتونم بگم ســپر دفاعــی برای تو میــشـم
بتونم بگم بی تو زندگیــــم ارزش نـداره
بتونم بگم در غم ها شریکت میشـم
بتونم بگم خـــودم رو برات فدا کـنـم
بتونم بگم هــمراهــــت باشـــــــم
بتونم بگم پیش مرگ تو میـشم
بتونم بگم خوشـبختیت آرزومه
بتونم بگم نوازشــت میکــنم
بتونم بگم خیلی عاشقتم
بتونم بگم همسرم باش
و خیلی ناگفته ها......

باران اهورایی سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:14 ب.ظ

زیبا تر از زیبا بود مثله همیشه
مثله تموم نوشته های دیگه تون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد