درد عشق امیر یوسف

غوغای عشق در دفتر عشق امیر یوسف

درد عشق امیر یوسف

غوغای عشق در دفتر عشق امیر یوسف

همسفر عاشق

منی که همیشه به یاد توام
منی که همیشه به عشق تو   
دلم به آرزوهایم خوش است
اینک دلم به این خوش است که تو هستی
و خوشبختی در گرو با تو بودن است
همیشه این برای من با ارزش بوده که تو با همه فرق داری
همیشه این برایم مهم  بوده که تو، مثل ومانندی نداری!
دلت پاک و مهربان است
تو عاشقی، عشق مانند مرواریدی در قلبت پنهان است!
از آن لحظه که خیره شده بودم به چشمانت
تا این لحظه دنیا برایم رنگ دیگری دارد
دنیا زیبا شده به زیبایی چشمانت ، هوا چه دلنشین شده
این است همان هوای در کنار تو بودن
حال و هوای تو در همه لحظه هایم درگیر است
دلتنگی و بی قرارهای من در همین است
که دلم هوای تو را میکند
که لحظه به لحظه آغوشم،هوس آغوش گرم تو را میکند
وجود مهربان تو و قلب پاک تو را تا همیشه میخواهم
به عشق پاکمان قسم که تا ابد با تو میمانم
منی که فرشته ای مهربان مانند تو را دارم
چگونه میتوانم به تو بی وفایی کنم
نه دیگر نمیگذرم از عشق پاک و بی همتای تو
میدانم که اگر تا آخر زندگی ام نیز بگردم در این دنیا
نمی یابم دیگر مانند تو!
ای همنفسم تا لحظه ای که هستم با تو
نفس میکشم و ما با هم عاشقانه زندگی میکنیم 
نظرات 3 + ارسال نظر
mohammad چهارشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:12 ق.ظ http://msaeedpour.blogfa.com

بسیار بسیار زیبا بود با اجازت با ذکر نامت میذارم تو وبلاگم .به منم سر بزن

hasti پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:36 ق.ظ http://www.ezraellll.bllogfa.com

وب خیلی قشنگی دارین
بعد من با یاد من افسوس می ماند به جا
در میان کلبهـ ام فانوس می ماند به جا
می روم تا گم شوم در جادهـ ـهای ناشناس
کس نمی یابد مرا افسوس می ماند به جا
همچو رودی می خزم در سینهـ ـی دشتی غریبـــــــــ
باز بعد از من اقیانوس می ماند به جا
یکـــــ نفر عکس مرا در آبــــــ می بیند، آه
باز هم تصویر من معکوس می ماند به جا
سعی کردم تا که با آیینه مأنوستـــــــ کنم
می روم آیینه نامأنوس می ماند به جا
بعد تو ای پهنه ـی بی انتهای لاجورد
این کبوتر در قفس محبوس می ماند به جا...

باران اهورایی چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:30 ب.ظ

نوشته ای عاشقانه تر از این نمیشد
زیبا زیبا زیبا بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد